Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

lördag 24 juli 2010

Tidig morgon

Klockan är bara 7 på lördagsmorgon och jag är nästan klar för att sätta mig i bilen och köra till Åhus. Ska bara dricka upp kaffet först.
I Åhus är det en återträff för “gamla” SSB:are (personal på Svenska skolan i Beijing) 
Det ska bli trevligt att träffas igen. Det är en bit att köra bara, men sista biten får jag sällskap iallafall av Ditte som jag ska hämta upp vid tåget i Hässleholm.

Tills vi hörs igen bjuder jag på en bild på tre fina danska båtar som vi såg i slussen  i Bengtsfors häromdagen .

båtar

Ha det gott

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. så himla kul att se dig i skåne.....och nu ser jag på din sida att det var några dagar sedan jag besökte den- vilket äventyr i Afrika.....
    kram från orust

    SvaraRadera