Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 6 juli 2010

Laxburgare

Laxburgarna blev riktigt goda trots lite missöde med ingredienserna. Det råkade bli mycket mer lök i dem än vad det var tänkt.
Men jag måste säga att jag saknar min Texasgrill. Har försökt hitta en liknande här, men alla sim har den stilen jag vill ha är gasolgrillar och jag vill ju ha en kolgrill. Får fortsätta leta helt enkelt.

laxburgare

Nu sitter vi och försöker få Erikas e-legitimation att fungera. Det går inte så bra. Får se om det fungerar bättre på min dator.

Ha det gott

Kram /Marie

2 kommentarer:

  1. Vi köpte en Weber kol grill för ett par år sen som vi använder mycket och vi tycker det är den bästa grill vi någonsin haft! Den tänds med gas men för övrigt är det en riktig kolgrill! Weber performer gas, heter den.
    Hälsn./ Maud W.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Maud. Jag har annars kollat in Landmann grilltunna med lock, men den är slutsåld för säsongen överallt. Kanske får bli en Weber istället.

    SvaraRadera