Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

söndag 4 juli 2010

Göteborg

Nu sätter i oss snart i bilen och åker mot Göteborg. Fredrik och Pär ska ta färjan till Kiel ikväll.
Pär ska jobba i Kiel under två veckor. Fredrik tar flygbussen till Hamburg för att där hoppa på planet till Paris.
De kommer båda tillbaka den 17:juli. Alldeles lagom till årets stora händelse “Stora Matchen”

Jag kommer att ha sällskap på Ulvo av Erika och Kristian och nästa helg kommer Sussanne och Ella hit.

Igår höll Jan och Stina sitt Kongoföredrag på Greagården. Det blev riktigt lyckat. Jag tror att åhörarna fick en liten känsla av hur vi hade det.
Mitt bidrag till föredraget var en stor del av fotona och video- och ljud redigering.

 KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA   KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAKONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

För övrigt regnar det i Svarttjärn idag. Men det passar ju utmärkt när vi ändå ska sitta i bilen stora delen av dagen.

Ha det gott/

Marie

2 kommentarer:

  1. Hej Marie....
    Fjällbacka e inte dumt och lite lite söderut har vi ju orust och den vackra platsen KUNGSVIKEN : )
    Här befinner jag mig för det mesta, nu en period denna sommar....
    Kanske jag kan låna en bil och ta mig till Dalsland en dag...fast inte denna vecka som kommer, de e lite bygge och kusinträff planerat denna vecka : )
    Kram Anna G

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det vet ja. Du är så välkommen. Det hade varit jätteskoj.

    SvaraRadera