Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

måndag 5 juli 2010

Billy

Idag har jag och Erika monterat ihop tre Billyhyllor. Det blir bra att få bort högen med böcker och pärmar som för tillfället står i ett hörn i sovrummet.
Jag och Pär har för övrigt bytt sovrum med Fredrik, så nu sover vi i vårt gamla sovrum igen och Fredrik härjar på övervåningen.

billy hornet

För någon timme sedan kom Kristian hit, och nu har jag satt honom och Erika i arbete med att skruva ihop det nya soffbordet.
Erika fick ett samtal från Varberg idag som meddelade att hon kommit in på de gymnasiekurser hon sökt för att komplettera sitt gymnasiebetyg.
Så till hösten blir hon heltidsstudent för en termin. Kul.

Nu ska Fredrik vara framme i Paris om allt har gått som det ska. Jag har inte hört något från honom ännu. Men jag antar att jag hade hört ifrån honom om något hade strulat.

Nu ska jag sätta mig med Kongoboken.

Ha det gott

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar