Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

fredag 9 juli 2010

Bronsmatch

I morgon är det dags för bronsmatch i VM, och här på Ulvåsa har jag kommit fram till bronsmatchen i Kongo.

Page-025L Page-025R

Erika och Kristian har tagit med sig Malin och åkt till Töcksfors köpcentrum. Det är väl mest tänkt som en liten utflykt, men de fick med sig ett litet uppdrag från mig. Om de hittar grillen jag vill ha, så köp den. Men eftersom den är slutsåld på alla nätbutiker så antar jag att den inte finns ute i verkliga livet heller.
Jag får väl ge mig till slut och köpa en klotgrill. Har man inte större bekymmer än detta så får man vara ganska nöjd, eller hur?

Ha det gott

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar