Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 8 juli 2010

Sista bidraget för idag

Här kommer en sista sida ur boken för idag. Eller ska vi säga första.Klockan har ju faktiskt passerat midnatt.
Anledningen till att jag sitter och jobbar så mycket med boken är att jag vill ha den färdig och levererad till mig innan vi åker tillbaka till Houston.
Jag vet att det finns utmärkta tjänster i USA också, jag har själv använt några av dem. Men sättet jag jobbar på just nu kräver en svensk tjänst. Därav stressen.

Page-023R

Jag är nu uppe i 46 sidor. Undrar om jag kanske får sålla lite på slutet :)
Men nu är det iallafall läggdags. I morgon kommer Sussanne och Ella hit.

Godnatt / Marie

1 kommentar:

  1. Vad spännande med en bok! Vad duktig du är! Vore roligt att få se/läsa den vid tillfälle.
    Kramar

    SvaraRadera