Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

söndag 18 juli 2010

Rädda filer

Just nu sitter jag och försöker rädda mina filer på mitt minneskort. Av någon anledning så går det inte att läsa kortet längre. Synd, jag har ju många foton från när vi var och klättrade i skogen på det. Vore ju synd om vi var tvungna att klättra upp på berget igen :)

Alltid när vi ska ut och gå i skogen i Svarttjärn så slutar det med att vi klättrar i skogen. Men det kanske inte är så konstigt, det är ganska mycket berg här.
Vi tog iallafall oss upp på Örnberget. Där uppifrån har man fin utsikt. Men det gäller att inte titta ut över kanten om man har anlag för höjdskräck. Det störtar rakt ner.

ornberget

stup

grönskog

Jag träffade på en mycket liten fjäril. När den flög var den alldeles blå.

fjaril3

fjaril4

Bilderna ovan är tagna med min lilla Casio. Rescueprogrammet håller på att jobba, får se om det kan rädda mina bilder från min Konica Minolta.

Ha det gott

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar