Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 8 juli 2010

Oj vad produktiv jag är i dag.

Nu regnar det ordentligt, dåligt för grillen med bra för min fotobok.
Här kommer två sidor till.

Och alla ni som har gnällt över att jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta. Nu kan ni väl sluta gnälla :)
Kanske någon börjar gnälla att den uppdateras för ofta och med för lite innehåll. Men det är ju helt frivilligt att läsa den, så jag gör helt enkelt som jag själv vill.  Men jag blev så inspirerad till att uppdatera ofta nu när det är så enkelt. Inget strul med att placera bilder, man kan slänga in hur många bilder som helst i ett steg utan att ladda upp dem på en speciell server först. Synd att ONE inte kunde tillåta att man använde sig av dessa enkla verktyg.

Nåväl, här kommer två sidor.

Page-021R Page-022R

Ha det gott

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar