Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

onsdag 9 februari 2011

Snö i Beijing

Hörde av Pär att det var isbelagda vägar i Houston igen. Pärs kontor hölls stängt i går eftermiddag.
Här har vi också fått vinter. Efter att det inte varit någon nederbörd på hela vintern så vaknade jag idag till ett vitt Beijing.
Fast jag misstänker att det är ganska blöt snö.

Idag jobbar jag till tre, sen ska jag prova min lycka på polisstationen. Jag kunde ju inte åka dit igår eftersom jag jobbade sent, så vi får se nu vad de säger när jag kommer flera dagar försent. Men de två första dagarna kunde jag ju inte rå för.

Sen ikväll ska jag träffa Karin, vi ska ut och käka tillsammans. Det ska bli så kul att träffa henne igen.

Nu är det tandborstning sedan promenad iväg till skolbussen.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar