Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

onsdag 16 februari 2011

Snart läggdags

Med en pizza och en öl i magen så ska det bli gott att lägga sig nu snart.

Förutom Anna och jag var det Iris och hennes systerson Lasse som var med och åt ikväll.
Lasse kom hit igår och det är första gången han är i Kina. Iris och Anna ska vara kvar på skolan länge imorgon för att det är föräldramöte, så då ska jag och Lasse träffas för att äta en bit mat och sedan åka ut till fågelboet. Jag ville ju gärna åka ut dit när det är mörkt, så då passar det ju bra att jag tar med mig Lasse, så får han både middagssällskap och lite sightseeing.

Anna säger att det är inte förrän imorgon som de avslutar sitt firande. Så är det nog, för de skjuter inte helt hejdlöst därute, även fast det är mer än vad det varit de senaste nätterna. De tränar väl inför morgondagen kan man tänka. Får hoppas att detta inte ställer till något i våra planer på att åka ut till fågelboet. Men det märker vi imorgon.

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att sova några timmar innan det är dags att kliva upp och åka till skolan.

Godnatt, ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar