Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 17 februari 2011

Fyrverkerifest

Det kommer en uppdatering om eftermiddagen/kvällen vid Birds Nest någon annan gång.
Nu är klockan snart tolv på natten och jag borde sova för längesedan. Men det låter som ett krig därute, så det är nog lönlöst att ens försöka.

birds

Men jag lägger ut den här videon så länge. Den visar en obruten sekvens jag filmade precis nedanför huset jag bor i. Så här håller det på i hela staden hela hela tiden och har gjort sen i eftermiddags. Stackars alla kinesiska hundar säger jag bara, de måste ju vara nervvrak vid det här laget.

anna
Denna försäljaren var på strålande humör denna kväll. Affärerna gick väl bra idag kan man tro. Han ville gärna bli fotograferad. här ställer Anna upp på bild också.
Lådan de håller i kostar 500 kr.

Återkommer i morgon med lite mer rapport från dagens äventyr hoppas jag.

Godnatt och sov gott

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar