Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

lördag 12 februari 2011

Mot Zhongguancun

Ok, nu ger jag mig ut i vinterlandskapet.

Planen är att ta Linje 2 till Xizimen och där byta till linje 4 som ska ta mig till Zhongguancun. Låter som en plan som kan hålla ganska bra tycker jag. Får se vad verkligheten säger om det.

subway

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa om hur du har det! Jag hoppas att tågen är målade i de färger som linjen de trafikerar, annars verkar det rätt knepigt att ta sig fram. Fast känner jag dig rätt är det inga problem...
    Vi har fått vårkänningar här i Texas, snart dags att plocka fram sommargarderoben... =)
    /Tove

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Ika har! Tack for att du tog dig tid att svara mig! Tyvarr rakade inlagget med din mailadress forsvinna, sa darfor skriver jag har igen... Skulle garna ga pa arsmotet, och du far garna maila mig en inbjudan pa ikasumpan@hotmail.com

    Tack snalla!

    SvaraRadera