Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 8 februari 2011

För trött för att blogga

Försökte verkligen sätta mig ner och blogga när jag kom hem nu ikväll. Men det fungerar inte, jag är alldeles för trött. Det är verkligen svårt att se vad man skriver när ögonen hela tiden stängs.

Så jag nöjer mig med att lägga ut en bild som visar vad jag gjorde i kväll.

pedikyr
Manikyr, pedikyr, fotpeeling och 30 minuters fotmassage = 110 kr. Helt överkomligt tycker jag, och den där fotmassagen skapar nästan ett beroende.

Kommer med en lite mer detaljerad redovisning om min tisdag när jag känner mig piggare. Det är inte alls omöjligt att jag vaknar i natt och känner mig redo för lite blogg.

Men nu är det godnatt så läge. Tror inte att alla fyrverkerierna där ute ska störa mig så mycket, är alldeles för trött för det.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. Ja, fotmassage e inte fel att fa...
    tack for att du orka skriva lite, kan tanka mig att du ar trott...
    Anvander du mitt tradlosa natverk?
    Nu ska jag ata min kvallsmiddag... sa gott...Vad ater du till kvallsmat? 4 krs?

    SvaraRadera