Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 9 september 2010

Ett nytt sätt att presentera boken

Det blir lite mycket tjat om boken just nu, men jag håller på att lära mig olika grejer, så ni får stå ut. Det är ju högst frivilligt att gå in och titta.

Jag provar nu det andra sättet som Volker rekommenderade att visa boken på. Men jag var tvungen att dela upp den på två delar eftersom det bara gick att ha max 45 uppslag på varje bok hos denna leverantör.
Jag vet att många marginaler ligger för långt ut. Det beror på att sidstorleken inte riktigt stämmer överrens med den som jag använde när jag beställde boken. Förhoppningsvis ser det bra ut i den tryckta boken. och kom ihåg att meningen med boken är fungera som ett minne, eller en slags dagbok över resan. Alltså inte en fantastisk fotobok med otroliga bilder. Den boken får jag ta och göra i ett annat liv tror jag:)


Ni får gärna kommentera om ni vill. Men tryck inte på beställ, detta är bara en visningsbok:)

Klicka på resp. bild så tror jag att den ska komma upp utan lösenord, annars så är lösenordet, kongo

bok del 1

 bok del 2

Måste bara lägga ut några bilder på vår farliga vaktkatt. Ber om ursäkt för den usla kvaliten. Bilderna är tagna med min telefon.


När hon tror att ingen ser….
Back Camera

Back Camera 
Oopps, var du där?

Ha det gott

Kram/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar