Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 1 mars 2011

Hipp hipp hurra!

Idag säger vi grattis till Ella som blir sju år idag.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

ella 

hojd

Hoppas att du får en toppendag och massor av presenter Ella.

Här i Houston blir det bättre för var dag. Känner fortfarande av min böld, den varar fortfarande, men besvärar mig inte alls lika mycket längre. Jag känner av ett svagt illamående av de 8 tabletter jag tar dagligen, men det går att tänka bort.

Idag ska jag sticka till golfträningen. Det ska bli kul, det var ju väldigt längesedan nu. Det ska också bli gott att vara ute i det fina vädret en längre stund idag. Jag har inte varit ute så mycket den senaste veckan pga. att jag inte känt mig så pigg. Men idag ska jag alltså njuta av solen. Hoppas bara att inte antibiotikan gör att jag blir känslig för sol och värme.

Tennisen får vila ytterligare en vecka.

Jag har varit vaken sedan fyra idag, får ses som ett framsteg :) Kl. 6 gick jag upp och la mig i soffan och tittade på skid-VM. Det kunde ju kvitta med tanke med resultaten.
Nu ska jag dricka lite morgonkaffe ute i trädgården.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar