Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

måndag 14 mars 2011

Fina kläder

Vill mest bara visa hur fint min dotter Erika går klädd när hon jobbar. Inte många som har förmånen att få gå klädd så.

klader
Bilden har jag knyckt från Erikas blogg.

Vill ni se fler bilder kolla in hennes blogg, www.erikaleander.blogg.se

Idag har jag varit inne och kurat hela förmiddagen. Det har dragit förbi ett riktigt åskoväder här. Och som vanligt här i Texas så regnar det ordentligt när det väl regnar. Men nu verkar det ha lämnat vårt område.

Pär ringde för en stund sedan och berättade att han nog åker till Paris imorgon. Jag var lite förberedd, t.o.m på att han kanske skulle åka idag. Men jag hoppades ändå på att det inte skulle bli så. Vi skulle ju gå på rodeon och Kisskonsert imorgon och på torsdag skulle vi åka till Austin på det svenska musikeventet som SACC TX ordnat i samband med den stora musikfesten som för tillfället pågår i Austin. Eftersom vi hade detta lite på känn hade vi inte bokat något hotellrum, eftersom det ändå inte finns några lediga rum på minst 2 mils avstånd från Austin. Så då tänkte vi att köra tillbaka till Houston på natten. Men nu vet jag inte. Känns inte så inspirerande att köra hela vägen tillbaka mitt i natten ensam. Vi får se, jag skulle gärna vilja åka på detta så vi får se hur det slutar.
På rodeon imorgon kommer jag att åka ensam eller om det är någon som är sugen på att följa med så finns det en gratis biljett att få av mig.

Det enda positiva med Pärs Parisresa är att han får tillfälle att hälsa på Erika, det är ju bra.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. JAG VILL FÖLJA MED : )
    spännande med arbete på Disney....
    kram från Anna G i Beijing

    SvaraRadera