Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

onsdag 2 mars 2011

Doktorn nästa

Japp, nu har jag kollat på skid-VM, ätit frukost, druckit kaffe, tvättat håret (har ju lite problem med att duscha för tillfället så det får bli den där krångliga varianten av hårtvätt) och nu bloggar jag. Men jag börjar inse att hur många grejer jag än hittar på så finns det ingen återvändo, nu måste jag åka iväg till läkaren om jag ska bli färdig där i tid, så att jag sen hinner att åka till lunchen på IKEA.

Nu har ju Rodeon kommit till stan igen. Vi sa förra året att vi inte skulle åka dit i år igen, två gånger räckte tyckte vi. Men jag blev lite sugen när jag såg att Kiss skulle komma dit. Så igår slog jag till och köpte biljetter. Så den 15:e mars blir det lite rodeo och Kisskonstert. Det är ju bra, då får Pär användning för sina nya fina boots som han fick i födelsedagspresent.


Så här välkomnas man på flygplatsen just nu.

Nu måste jag åka.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar