Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

onsdag 16 mars 2011

Kisskonsert

Jag har för en stund sedan kommit hem från konserten. Den var riktigt bra. Trodde inte att det skulle kunna bli så bra stämning i den arenan. Scenen snurrar och är mitt på golvet. Det finns några få sittplatser på golvet men annars sitter alla på läktarna. Jag trodde att man skulle uppleva att publiken var för långt ifrån scenen. Men med fullsatta läktare så spelade det ingen roll. Det blev riktigt bra stämning ändå. Sen finns det ju en hel att önska med ljudanläggningen i Reliant Stadium, men det är en annan sak.

Det kommer kanske en utförligare rapport i morgon. Men nu måste jag gå och lägga mig, är riktigt trött, men också väldigt nöjd över att jag bestämde mig för att köpa biljetter till konserten. Tråkigt bara att Pär inte kunde följa med, men fick ju trevligt sällskap av Tea, det var bra.

kiss

Godnatt på er.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. tjaba o tack för en trevlig kväll, KIZZ hade några riktigt bra gamla godingar så det gunga till i arenan.
    KRAM/Tea

    SvaraRadera