Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

söndag 8 augusti 2010

New York om tre veckor

Vi har precis bokat en resa till New York Pär och jag. Det var Erika Olsson som gav oss inspiration till det. Hon ska åka dit med en kompis i 10 dagar och då bestämde vi oss för att åka dit över en helg samtidigt som hon är där. Gissa vilken affär jag ska gå till på söndagen? De har nämligen stängt på fredag eftermiddag och hela lördagen. B & H photo är det förstås.

I kväll tog vi en kortare kvällspromenad, men det var fortfarande väldigt varmt. Fast vi gick i lugnt tempo så var vi ordentligt svettiga när vi kom hem. så det blev till att slänga sig i poolen. Men den kändes nästan som ett badkar nu när lufttemperaturen hade sjunkit några grader sen mitt på dagen.

m badar

 p badar

Nu blir det lite te, sen blir det nog till att sova. Jag känner mig fortfarande lite trött efter resan.

Godnatt

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar