Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

onsdag 4 augusti 2010

Landvetter hotell

Nu är vi incheckade på Landvetter hotell. Känns skönt att vara här, då kan vi sova ända till klockan 5 i morgon bitti :)

Tågresan gick som den skulle och efter att ha låst in väskorna i förvaringsboxarna på stationen så tog vi oss en snabb runda i femmanhuset. Fredrik skulle byta några  födelsedags-t-shirts och jag skulle införskaffa en bok som fattades till Sweas bokklubb.

Sen tog vi en promenad till avenyn och åt en god bit mat. Och nu är vi alltså här och ska krypa ner i sängen och sova några timmar innan det är dags att gå upp i ottan.

Har ingen bild från dagen, men lägger in en underbar bild som jag hittade i en låda på Ulvåsa. Den är från tiden när jag gick på högskolan i Halmstad och var med i en innebandyturnering, kanske var det Karlstad, kommer inte ihåg vilken av gångerna detta var. Vi hade iallafall två lag representerade, ett A-lag och ett B-lag. Jag spelade i A-laget och vad jag kom ihåg gick det ganska bra för oss.  Tydligen skulle vi ta ett lagfoto där hela laget skulle hoppa samtidigt. Alla utom lagets bästa spelare August lyckades hoppa. Jag tror att han nog hade fyllt på vätskenivån med annat än vatten kvällen innan och var väl inte helt alert morgonen därpå. Jag blir glad varje gång jag ser den här bilden, dels för at den ger goda minnen och dels för att det är en helt underbar bild. Eller vad säger du Pansell?
innebandy blogg

Godnatt

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar