Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

måndag 30 augusti 2010

Hemma igen

Vi är hemma i varma fuktiga Houston igen.
Det kommer en sammanfattning om vår resa lite senare. Men först måste jag åka och handla. Det är ganska tomt i vårt kylskåp.
Vi kom hem ganska sent i går kväll och jag är ordentligt förkyld. Ett litet telefonmöte stod på schemat i morse, så jag kunde inte ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv. Det var bara att gå upp och försöka sparka igång sig. Resten av dagen har jag inte gjort många knop, men nu har jag nog samlat tillräckligt med kraft för att åka och handla.
Det finns både fördelar och nackdelar med att flyga när man är täppt i näsan  märkte jag igår. Nackdelen är förstås att det gör så in i baljan ont i öronen när man går ner för landning. Fördelen är att man inte hör speciellt mycket. Jag har aldrig åkt i ett så tyst flygplan förut. Kändes nästan som man satt i ett segelflyg. Jag har förstås aldrig suttit i ett segelflyg men jag kan tänka mig att det är lite så det känns,

Ok, nu är det dags att åka till HEB. Under tiden bjuder jag på ett foto sär ni kan se mig bloggar från min Iphone mitt under cykelturen längst med Hudsonfloden. Vad gör man inte för att slippa kommentarerna jag fick innan om att jag bloggade för sällan:)

bblogg

Kram/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar