Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 26 augusti 2010

En sömnlös natt

Den senaste natten var en av de där jobbiga nätterna när jag inte kan sova.  Jag somnade vid 12 tiden och vaknade sedan kl 2 igen. Efter det var det helt kört. Så efter att ha försökt att sova i flera timmar gick jag ner och la mig på soffan och kollade på danska livvakterna. När avsnittet var slut hörde jag Pärs väckarklocka ringa däruppe. Dags för honom att åka till jobbet.
Jag gick upp och la mig och lyckades till slut somna. Och vaknade kl 9 av att klockan ringde. Hur trött som helst. Men som sagt, detta är inget speciellt ovanligt för mig, så jag är van.
Jag har tänkt att åka upp till The Woodlands på SWEA-lunch idag. Det var därför jag hade satt klockan. Jag insåg ju när jag la mig i morse att om jag väl somnade så skulle jag nog kunna sova länge. Men nu är jag alltså uppe och ska skynda mig och äta lite frukost innan det är dags att åka iväg och äta lunch.

Vi har ingen ström i vårt badrum och kontor här nere. Konstigt. Jag får nog ta en runda och se om jag hittar något säkringsskåp. Det finns ett i garaget vet jag. Undrar om det är till hela huset? Jag får gå ut och kolla helt enkelt.

Men nu frukost.

Ha det gott

Kram / Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar