Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 26 augusti 2010

Ingen el

Det blev en mycket trevlig lunch tillsammans med Sweatjejerna i The Woodlands idag. Vi var åtta stycken plus lilla Hampus som trängde ihop oss vid några bord.

swea
När jag kom hem hoppades jag på något sätt att elfelet skulle ha lagat sig själv. Så var det förstås inte. De enda säkringar vi hittat är de i garaget och där är det ingen som slagit ifrån. Verkar som vi får ha hit en elektriker för felsökning.
Men det struntar vi i just nu. I morgon bitti åker vi till New York, så vi får ta tag i det när vi kommer hem igen.

Nu ska jag snart gå på Womens club i vårt grannskap. Det är någon slags champangesammankomst för alla tjejer i Country Village. De vill väl locka medlemmar antar jag. Tänkte gå redan förra året, men då sammanföll det med ett viktigt informationsmöte på Fredriks skola. Men i år har jag ingen ursäkt, så det är väl bara till att gå dit.

Ha det gott

Kram /Marie

2 kommentarer:

  1. hi
    el felet kan bero på dessa små kontakter som kan slå ut av olika anledningar. kolla alla toa o kök kontakter med en röd knapp o tryck på alla så kanske det löser sig good luck PS. lunchen var mycket trevlig och ha en trevlig res till NY. CU
    //Tea

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Tea. De var inte röda, men det fanns en knapp om man tittade noga. Så nu har vi ljus i vårt hus igen.

    SvaraRadera