Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 17 augusti 2010

Dagens bild

Jag blev inspirerad av Dittes bild på hennes barnbarn som var på babysim i somras. Men då hade jag ju inte tillgång till mina fotoalbum (tänk att jag har flera stycken, från 90-talet, efter det har det inte blivit så många pga. digitalkameran). Så nu när jag är hemma igen kom jag på att jag skulle leta upp den urtjusiga bilden på när familjen Leander gör ett dyk. Erika var ca 7 månader tror jag när denna bilden togs.

 erika babnysimblogg

Nu ser Erika ut ungefär så här. Man kan aldrig riktigt veta hur hon ser ut eftersom hon ändrar hårfärg med jämna mellanrum
för lite mer uppdaterade bilder kan ni kolla in hennes blogg, www.erikaleander.blogg.se

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
Erika, Galveston dec-2009

Idag ser jag ut genom fönstret när jag sitter vid datorn. Det har jag inte gjort på flera dagar. Det har varit så otroligt varmt och fuktigt så att våra fönster har varit helt igenimmade. Men idag verkar det ha torkat upp en del. Men varmt kommer det att bli idag också.

väder
Just nu bara 88 grader (31 grader Celsius), men “Feels like” 98 F, ca 37 grader C.
Och varmare kommer det att bli under dagen innan det troligen kommer in ett åskväder ikväll.

Nu ska jag passa på att ligga i poolen en stund innan vi måste iväg till banken och fixa Kanadapengar till Fredrik.

Ha det gott

Kram/Marie

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild med Per, dig och Erika under vattnet! Visst är små bebisar fantastiska! (Max ska på torsdag börja på babysim)
    Här har vi regn idag, men jag piggade upp mig med att träffa Max och Liv.
    Ha de!
    Kramar

    SvaraRadera