Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

torsdag 7 oktober 2010

Sådärja

Nu är jag nyduschad och 60 USD fattigare. Men så är jag ju numera en fullfjädrad tennisspelare efter morgonens lektion med Jordan så det kanske det var värt. Det var jättekul, men om det ska bli fler lektioner i framtiden så får jag allt hitta någon som är lite billigare.
Men det var verkligen en toppenmorgon vad det gäller vädret. Temperaturen var alldeles lagom, och vår bana låg i skugga. Skönt att svettas för att man gör en fysisk aktivitet för en gång skull och inte bara för att man går utanför sitt hus.

Det är ett fint ställe det här. Jag skulle inte ha något emot att stanna ett tag. Men ikväll åker jag tillbaka till Lillpisen och det är ju inte så dumt det heller.
pool

Nu ska jaga checka ut och åka in till Woodlands centrum och möta födelsedagsbarnet Mia för en lunch.

Ha en bra dag alla,

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar