Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 12 oktober 2010

Nu blir det fotboll

Nu börjar snart matchen mellan Sverige och Holland. Såklart ska jag kolla. Fotbollskanalen.se
De har också en specialkamera som följer Zlatans varje steg under uppvärmningen och under matchen. Usch, det kan inte vara lätt att vara så bevakad. Men, fotboll är ju hans yrke så det är väl bara att acceptera. Jag ska iallfall kolla på matchen, inte Zlatan.

Annars händer det inte så mycket här idag. Ikväll blir det IKEA. Vi ska ha vårt styrelsemöte i SWEA där. Så då blir det väl kokt lax till middag kan jag tänka mig. Mitt ständiga val när jag äter på IKEA i Houston.

Pär ringde från Kiel i morse. Han hade kommit väl fram. Med på planet till Frankfurt var tydligen någon stor stjärna. Stjärnan i fråga var ständigt uppvaktad av folk som ville ha autografer och foton. Men Pär hade ingen aning om vem det var. Kanske någon coutrystjärna, de är ju ganska stora i Texas fast okända för oss.

Nej, nu får jag sluta blogga och koppla upp datorn till tv:n istället så att jag kan kolla på matchen. Det är illa när man måste använda samma dator till blogg och tv-tittande :) Vi har visserligen en stor gammal Dell-dator som inte varit igång på säkert sex månader stående bakom tv:n som jag skulle kunna starta upp, men det orkar jag inte riktigt. Då måste jag ju dra om kablar, uppdatera virusprogram etc.etc.

Ok. Fotboll nu.

Hej då

Kram /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar