Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

tisdag 12 oktober 2010

Räddning av gruvarbetarna

Kollar just nu på CNN där de bevakar räddningsarbetet av de 33 gruvarbetarna.
Nu får vi bara hoppas att allt går bra med att hissa upp dem. Vilket pådrag det är. Kan inte vara lätt för dem att komma upp till den storm det kommer att bli mot dem. Hade det varit jag hade jag bara velat komma hem till min familj i lugn och ro, inte vara bevakad av journalister och tv-team från hela världen.
Men som sagt, nu först får vi hoppas att går bra med upphissningen.

Fotbollsmatchen kunde ju kvittat. Fast vi fick ju se några snygga mål det måste man ju erkänna även fast det var fel lag som gjorde dem.

Nu ska jag strax bege mig till IKEA för kvällens styrelsemöte. Kanske ska hoppa in i duschen först bara.

Ha det gptt

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar