Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

fredag 28 januari 2011

Plötsligt händer det

Helt otroligt! Idag hände det, det som jag väntat på såååå länge och som är värt ett helt eget inlägg.
Jag vann ett set över Pär i tennis. En enda gång förut har jag varit nära att göra det. Då skulle jag bara serva hem setet när tiden på ljustimern gick ut och det blev becksvart på plan. Tur för Pär den gången. Men den här gången kunde inte timern rädda honom.
Att jag sen förlorade andra set är ju en helt annan historia :)

Träning ger tydligen färdighet.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram /Marie

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Marie måste kännas så underbart =) Dit har jag långt kvar slå Micke i tennis.....
    Kram Mia

    SvaraRadera