Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

måndag 27 juni 2011

Snart på väg

När jag skriver detta så sitter jag på planet. Vi har precis intagit våra platser och väntar på att boarding ska bli klart. (Kan nog inte publicera det förens vi landat)

Lufthansa slog på stort idag och valde plan med tanke på vart vi nu ska flytta.
Det känns ju bra att sitta på ett plan som heter Kiel när vi nu ska bosätta oss i just den staden.

CIMG4025

Jag kände mig väldigt stressad innan vi kom på planet eftersom det tog en sådan tid innan vi fick lämna ifrån oss katten. All väntan berodde på att de väntade på en tillräckligt stor vagn som skulle ta Lillpisens resesällskap, en stor och ståtlig Dobermann till bagagebandet. Så vi fick snällt stå och vänta och när vi äntligen kom igenom alla kontroller så var det dags för boarding. Men nu ska jag koppla av. Det finns inget mer jag kan göra nu. Vi har använt oss av Pärs poäng och uppgraderat oss, så nu ska jag luta mig tillbaka, smutta på champagnen och ställa in mig på en go semester i Sverige.

CIMG4024
Hej då Lillpisen. Vi ses i Göteborg.

Hej då säger jag också till min Texasblogg. Nu övergår jag till min nya blogg, www.marieleander.com Välkomna att följa med mig dit.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram från före detta Texasbon och blivande Kielbon, Marie

(nu har vi landat i Frankfurt, sitter i loungen och väntar på flyget till Göteborg, så nu blir det publicerat)

1 kommentar:

  1. Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    SvaraRadera