Leander i Houston

Leander i Houston
Den här bloggen är tänkt som en liten dagbok för oss, och ett sätt för nära och kära runt om i världen att se hur vi har det.

lördag 21 maj 2011

Fyndtorget del 3

Ja, nu gör vi ett nytt röj. Det som finns till salu nu är:

Ett vitt skrivbord IKEA. Jag är osäker på vad det heter, jag trodde att det var ett hemnes, men jag hittar inte exakt detta bord hos IKEA.

Det är ett skrivbord med en inbyggd hurts och en lösstående hurts.
Skrivbordet har måttet b 120 cm d 70 cm, den lösa hurtsen mäter 43,5 cm X 70 cm
Pris: $ 75

Extrasäng 188 cm X 90 cm inklusive madrass $50

CIMG3839

Luftrenare Ionic Pro $40

air

Igår var flyttfirman här och kollade på vårt bohag. Det känns som ett stort steg på väg nu när de varit här. Usch, jag börjar få lite ångest. Jag trivs ju verkligen jättebra här. Men jag är ganska övertygad att jag kommer att få det bra i Kiel också. Men det kommer att bli väldigt tungt att lämna Houston och alla vänner här.

Nu väntar vi på Astrid och Sören som ska komma hit i kväll. Det ska bli trevligt.

I morgon ska vi på sjutioårskalas.

Ha det gott och ta hand om varandra.

Kram/ Marie

2 kommentarer:

  1. det är synd att det är så långt att köra till Houston. Ella behöver ett nytt skrivbord.

    SvaraRadera
  2. Åh, hejdå mitt gammla skrivbord!

    SvaraRadera